Araz Supermarketlər şəbəkəsi “ Maliyyə nəzarəti və hesabatvermə şöbəsinin müdiri ” vakansiyası üzrə işə qəbul elan edir!
Ali təhsil (Maliyyə sahəsində olması arzuolunandır);
Şöbə müdiri kimi ən az 1 il iş təcrübəsi və ya maliyyə / mühasibat / audit sahəsində ən az 2 il iş təcrübəsi;
Dil bilikləri : Azərbaycan və İngilis dili;
Microsoft Office, ERP proqram təminatı olaraq SAP təcrübəsinin olması arzuolunandır;
Komandada işləmə, güclü kommunikasiya və təqdimat bacarığı;
ACCA, CPA, CIA Beynəlxalq maliyyə / mühasibatlıq sertifikatlarının olması arzuolunandır.
Maliyyə hesabatlarının hazırlanması;
Maliyyə hesabatlarının nəticələrinin təhlil edilməsi və təkliflər verilməsi;
Aylıq, Rüblük, İllk maliyyə təqdimatlarının hazırlanması;
Aylıq maliyyə nəzarətin qurulması və tətbiq edilməsi;
Daxili və xarici audit prosesini koordinasiya etmək;
Banklar tərəfindən sorğu edilən məlumatların hazırlanması ;
Müvafiq proqram təminatına daxil edilən mühasibatlıq əməliyyatları ilə əlaqədar məlumatların yoxlanmasına və düzəlişlərin edilməsinə nəzarət etmək;
Maliyyə hesabatlarına müvafiq düzəlişlərin edilməsini təmin etmək və nəzarət etmək;
Hesabat ayının bağlanması prosesinə dəstək verilməsi;
Büdcə prosesinə dəstək verilməsi.
Nahar ilə təmin edilmə;
Əmək bazarına uyğun rəqabətli əmək haqqı;
5 günlük iş qrafiki;
Servis xidməti
Vakansiya ilə bağlı müraciət etmək istəyənlər “Maliyyə nəzarəti və hesabatvermə şöbəsinin müdiri” adını mövzu hissəsində qeyd etməklə CV formalarını Career@retail.az elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Zəhmət olmasa müraciətinizi təsvir edin və imkanlarınız barədə məlumat verin
Zəhmət olmasa müraciətinizi təsvir edin və imkanlarınız barədə məlumat verin
Zəhmət olmasa müraciətinizi təsvir edin və imkanlarınız barədə məlumat verin