Araz Supermarketlər şəbəkəsi “Müştəri Əlaqələrinin İdarə Edilməsi Şöbə Müdiri”vakansiyası üzrə işə qəbul elan edir!
Müvafiq sahədə ali təhsil
Bu sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi
MS Office proqramları (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Logo-Tiger, Power BI
Dil bilikləri: Azərbaycan dili- əla, İngilis dili yaxşı səviyyədə
Analitik düşüncə, müştəriyönümlülük, təqdimetmə bacarıqlarına malik olmaq.
Bonus Kart sxemi üzrə şirkətin müştərilərlə əlaqələrini idarə etmək
Gündəlik olaraq satış nəticələrini nəzərdən keçirmək, təhlil etmək
Araz mobil tətbiqetməni idarə etmək və tətbiqetmə vasitəsilə şirkətin loyal müştəri balansını artırmaq
Müştəri əlaqələrinin idarə edilməsi layihələrini idarə etmək və ölkə bazarını araşdıraraq, şirkətin müştəri platformasını yüksəltmək
Müştəri və satış məlumatlarını təhlil etmək, müştəri əlaqələrinin idarə olunması üzrə hesabatları hazırlamaq (həftəlik və aylıq müştəri məmnuniyyəti göstəriciləri hesabatı, bonus kartı hesabatı);
Şirkətinə daxil olan müştəri şikayətlərini biznes üçün dəyərli müştəri anlama (insight) mənbəyi olacaq dərəcədə təkmilləşdirmək
Bonus Kart üzvlüyü, kartın istifadəsini və bununla da sadiq müştərilərin sayını artırmaq.
Əmək bazarına uyğun rəqabətli əmək haqqı
5 günlük iş qrafiki
Nahar ilə təmin edilmə
Servis xidməti.
Vakansiya ilə bağlı müraciət etmək istəyənlər “Müştəri Əlaqələrinin İdarə Edilməsi Şöbə Müdiri” adını mövzu hissəsində qeyd etməklə CV formalarını Career@retail.az elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Zəhmət olmasa müraciətinizi təsvir edin və imkanlarınız barədə məlumat verin
Zəhmət olmasa müraciətinizi təsvir edin və imkanlarınız barədə məlumat verin
Zəhmət olmasa müraciətinizi təsvir edin və imkanlarınız barədə məlumat verin